The درمان ریزش مو در خانه Diaries

Wiki Article

لکه‌های حلقه‌مانند گرد روی پوست سر یا جای دیگر ممکن است علت آن کرم حلقوی باشد.

آلوپسی آره آتا (یک بیماری خودایمنی که فولیکول های مو را تحت تاثیر قرار می دهد)

رشد موهای عجیب و غریب با الگویی متفاوت، رشد موهایی بسیار باریک در قسمت‌های پایینی صورت و گاهی هم درون دایره‌های طاسی از دیگر نشانه‌های ریزش موی صورت است.

اما گزینه هایی برای کاهش سرعت پیشرفت ریزش مو وجود دارد. داروهای خاصی برای انواع خاصی از ریزش مو در دسترس هستند، اما هنگام استفاده روزانه از دارو باید بسیار منظم باشید.

به طورکلی شناخت دلایل هورمونی ریزش مو در انتخاب روش درمان آن ضروری است.

دارو: مصرف برخی از داروها ریزش موی هورمونی ایجاد می‌کند. داروهای درمان فشارخون، افسردگی، آکنه، ضدبارداری و روش‌های درمانی چون شیمی درمانی و پرتودرمانی هم باعث ریزش مو می‌شوند.

اختلال در هر مرحله از چرخه مو می تواند باعث ریزش غیر طبیعی مو شود.

اگر می خواهید پیشرفت ریزش مو را کند یا متوقف کنید، ممکن است درمان هایی مانند دارو یا کاشت مو وجود داشته باشد.

آسمان کلینیک با بهره درمان ریزش مو دکتر ویش گیری از دستگاه‌های پیشرفته، خدمات لیزر و کاشت مو را برای زیبایی و جوان‌تر شدن شما ارائه می‌دهد. کاشت مو با روش میکروگرافت (بدون جراحی) با ابزارهای بسیار ظریف، تراکم بالا و نتایج طبیعی در این مرکز انجام می‌شود.

در کنار تمام روش‌های درمانی، می‌توان درمان با برخی از محصولات شیمیایی را هم برای درمان ریزش ریش مدنظر قرارداد.

در هفته های بعد روزی یک بار. در دوره بعد یک روز درمیان یکبار و به همین شکل ادامه دهید.

ازدیگرانواع ریزش مو، ریزش موی ضربه‌ای یا آلوپسی ضربه‌ای (همچنین به عنوان آلوپسی کششی شناخته می‌شود) ممکن است به دلیل استفاده از محصولات مو (فر کننده ها، لخت کننده ها، برس های حرارتی) یا استرس فیزیکی مداوم ناشی از بافتن محکم باشد.

همان‌طور که گفته شد، مراقبت از ریش و سبیل هم درست مانند روش‌های مراقبت از مو به داشتن یک برنامه روتین روزانه مراقبتی و یک سری ابزارها و محصولات خاص نیاز دارد.

ریزش روزانه بین ۵۰ تا ۱۰۰ تار مو طبیعی است و اگر تعداد تار مو بیش از این باشد، نشان می‌دهد فرد دچار ریزش مو شدید شده است.

Report this wiki page