The Single Best Strategy To Use For رژیم کتوژنیک دکتر فاطمه نوری

Wiki Article

× دریافت مشاوره تلفنی برای دریافت مشاوره خرید رژیم دکتر کرمانی شماره همراه خود را ثبت کنید ما با شما تماس می‌گیریم

چگونه می‌توان از رژیم کتو خارج شد؟ برای کنار گذاشتن رژیم کتو و خروج از آن، توصیه می‌شود این راهنمایی‌ها را دنبال کنید:

با توجه به اینکه اگر کمی قند خونم پایین بیاد سریعا سردرد میکنم.

ما رژیم می‌گیریم که علاوه بر داشتن اندام زیبا و متناسب، سلامتی را هم به دست بیاوریم. رژیم گرفتن نباید به قیمت از دست دادن سلامتی، تمام شود.

اگر رژیم کتو را به درستی پیروی کنید و بدن‌تان به سوخت جدید عادت کند، به طور چشمگیری کاهش وزن را تجربه خواهید کرد.

غذاهایی که باید در رژیم کتو از آنها اجتناب کنید یا مصرف آنها باید محدود شود شامل غذاهای نشاسته ای و پر کربوهیدرات است؛ مانند:

از جمله میان وعده های رژیمی مناسب در رژیم لاغری کتوژنیک به شرح زیر است:

اگر بدون مشورت با یک متخصص تغذیه اقدام به پیروی از این رژیم کنید، تعداد این عوارض حتی شاید بیشتر شود. شاید رژیم کتو برای بعضی از کسانی که در کاهش وزن با روش‌ های دیگر موفق نبوده اند، گزینه‌ مناسبی باشد. نسبت دقیق چربی، کربوهیدرات و پروتئینی که برای حفظ یا رسیدن به سلامتی مورد نیاز است در بین افراد به دلیل ساختار ژنتیکی و ترکیب بدن آنها متفاوت می باشد. بنابراین، اگر تصمیم به شروع این رژیم لاغری دارید، با یک پزشک یا مشاور تغذیه مشورت کنید و سعی کنید به سمت رژیم کتوژنیک رایگان و موارد این رژیم کتوژنیک بهتره یا فستینگ چنینی در فضای اینترنت نروید؛ چرا که این گونه رژیم ها متناسب با سیستم بدنی و شرایط سلامتی شما طراحی نشده اند و ممکن است نتیجه عکس بگیرید و یا حتی عوارض خطرناکی را تجربه کنید.

با این تفاسیر برای بعد از رژیم کتو باید زیر نظر مشاور یا متخصص تغذیه از یک برنامه غذایی جدید پیروی کنید که به آرامی غذای شما را به حالت رژیم غذایی متعادل برساند.

پنیر: پنیرهای فرآوری‌نشده مانند چدار، پنیر بز یا موزارلا

برخی از چاشنی‌ها یا سس‌ها: سس باربیکیو، خردل، سس تریاکی، سس کچاپ و…

میوه: همه میوه‌ها، به جز مقدار کمی از توت‌ها مانند توت‌فرنگی

در طول ۵۰ روز رژیم، هر ۱۰ روز یک بار، پشتیبان‌‌های موسسه طراوت به اندام دکتر کرمانی، با کاربر تماس گرفته و به سوالات او پاسخ می‌دهند و بر روند اجرای رژیم نظارت خواهند داشت.

روغن زیتون: استفاده از روغن زیتون خالص برای سلامت قلب توصیه می‌شود.

Report this wiki page